Najčešća pitanja i odgovori

Brzinu interneta možete testirati našoj web stranici na linku Test brzine interneta.

Najtačnije rezultate mjerenja brzine interneta dobit ćete ako brzinu mjerite preko stolnog ili prijenosnog računara povezanog kablom na vaš WiFi uređaj (router) i da je pri mjerenju brzine to jedini spojeni uređaj na vaš Internet priključak.

Slijedite upustva u video prilogu kako biste uspješno obrisali “Historiju pretrage”,nakon čega ponovo mozete korisiti internet na vasem browseru.

Internet i/ili televiziju možete platiti putem pošte, banke ili na naplatnom mjestu naše firme u Miljanovcima. U slučaju da plaćate putem pošte ili banke potrebno je da popunite uplatnicu u zavisnosti koju uslugu plaćate. Pogledajte primjer kako popuniti uplatnicu za internet , televiziju ili paket.

Za sva dodatna pitanja možete nam se obratiti preko forme za podršku.

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje?

[contact-form-7 id="3960"]
Podrška korisnicima
  • Svakim danom (i nedjeljom) od 08.00 do 23.00
  • U slučaju kvara izlazimo na teren u roku od 24 sata od prijave