Popularni Googleov internet browser Chrome mijenja izgled svog loga prvi put od 2014. godine, ali je razlike zaista teže uočiti. Dizajner Googleovog Chromea, Elvin Hu, pokazao je kako izgleda redizajn loga te je objavio slikoviti prikaz na Twitteru.
Umjesto sjena na granicama između svake boje, odnosno njihovog “podizanja” iz ekrana, crvena, žuta i zelena su jednostavno “ravne”, dok se plavi krug u sredini čini većim.
Boje u logotipu sada izgledaju nešto življe, vjerovatno zbog toga što se dizajerski tim “riješio” sjenki, ali postoji još jedna promjena. Dizajneri su otkrili da “postavljanje određenih nijansi zelene i crvene boje jednih pored drguih stvara neugodnu vibraciju boje”. Kako bi se to riješilo, a ikonica učinila “više pristupačnom”, odlučili su da koriste veoma suptilne gradijente. Da li to ljudsko oko može detektovani, procijenite sami.
Glavni Chromeov logo, onaj koji korisnik klikne na taskbaru za pristup internetu, također neće izgledati isto na svim sistemima. Na ChromeOS-u će izgledati šaenije kako bi odgovarao ostalim sistemskim ikonama, dok će na macOS-u imati malu sjenu zbog koje će se činiti kao da “iskače” iz docka.
S druge strane, verzija za operativne sisteme Windows 10 i Windows 11 ima nešto dramatičniji gradijent tako da se uklapa u stil drugih ikona. Hu je kazao će se novi logo pojaviti svim korisnicima postepeno u narednim mjesecima.
Tu su i neke nove ikone za beta i developerske verzije Chromeovog logotipa, a najveća promjena je ikona u stilnu nacrta za beta aplikaciju na iOS-u. Dizajneri su eksperimentisali i s bijelom linijom koja služi kao granic aizmeđu svake boje te su ustanovili da ona čini ikonicu manjom, zbog čega ju je potencijalno teže uočiti među drugim Googleovim aplikacijama.
Od 2008. godine Chromeov logotip postepeno postaje jednostavniji. Pojavio se kao blještavi trodimenzionalni emblem te se “razvio” u 2D simbol modernog doba.