Netflix se odlučio na ambiciozan i potreban potez s ovim ljetom, što će rezultairati s čak 45 novih filmova. To je rekord, ne samo za ovu godinu na kompletnom streaming tržištu nego i općenito.

“Filmski odjel odlično posluje, veliki novi poželjni sadržaji povećavaju vrijednost za naše članove i povećavaju vrijednost za naše poslovanje. Kao što je slučaj oduvijek”, kratko i jasno je objasnio Ted Sarandos, suizvršni direktor Netflixa.

Iako nije spomenuo, činjenica jest da se Netflix morao odlučiti na ovako nešto radikalno u pozitivnom smislu jer kroz ovu godinu su pristigle uistinu velike promjene, koje su se lako mogle obiti o glavu donositeljima odluka. I još uvijek mogu…

Naime, Netflix je ukinuo mogućnost dijeljenja korisničkih računa, što je bio temelj njegova poslovanja. Zbog toga je samo u Španjolskoj izgubio više od milijun korisnika, a i u Sjevernoj Americi bilježi se pad od 0,5 posto na godišnjoj razini pa je sad ukupno na tom području 74,4 milijuna pretplatnika.

Uz sve to, Disney+ je premašio Netflix s 221 milijun pretplanika, milijun više od glavnog konkurenta. Baš za ono izgubljeno u Španjolskoj…

Ne treba zaboraviti i da Netflix sve više koketira s oglasima za najniži rang pretplatničkih modela, što je protivno svemu za što se platforma zalagala. Korisnici su to u prvi mah kaznili, ali možda ih motivira na povratak (ili ostanak) najaveljni novi originalni i kvalitetni sadržaj. On će, svakako, ojačati Netflixovu poziciju i možda ga vratiti na sami tron.

Neki od filmova koji se mogu očekivati u ljetnim mjesecima su “The Perfect Find”, “Bird Box Barcelona”, “The Outlaws”, “Extraction 2”, “Wham!”, “The Deepest Breath”, “They Cloned Tyrone”…

Što se konkurencije tiče, Disney će plasirati 21 novi film, Comcast i Warner Bros Discovery po 12, Lionsgate 11 i AMC njih devet…