Rakuten Viber obilježava mjesec privatnosti lansiranjem niza aktivnosti, edukativnim videima i razvojem novih funkcionalnosti, Viber brine da je korisniku privatnost – na dohvat ruke. Za razliku od drugih aplikacija, obostrana enkripcija je od 2016. godine u postavkama na Viberu automatski uključena za grupne i privatne razgovore te je korisnici ne trebaju dodatno uključivati.

Budući da je Viber platforma na kojoj brendovi i korisnici redovito međusobno komuniciraju, ona pruža sve razine sigurnosti uz šifrirani prijenos poslovnih poruka. Šifriranje tijekom prijenosa nudi iznimno visoku razinu sigurnosti za korisnike i brendove – poruke se ne pohranjuju na Viberovim poslužiteljima, veze su sigurne i HTTPS-only. Viber poduzima sve mjere kako bi njegovi korisnici bili sigurni od hakerskih napada.

Povodom mjeseca u kojem se pojedinci osnažuju da poduzmu mjere koje se tiču zaštite podataka, Viber također najavljuje globalno uvođenje funkcionalnosti „nestajućih“ poruka u grupnim razgovorima. Ova funkcionalnost je dostupna od lipnja 2020. u individualnim razgovorima, a od sada sudionici mogu jednostavno uključiti i isključiti tu značajku u bilo kojem grupnom chatu te odrediti žele li da poruke nestanu nakon 10 sekundi, jednu minutu, sat ili jedan dan nakon čitanja.

Na uređajima koji koriste Android 6 ili noviji, Viber će u potpunosti onemogućiti prosljeđivanje, kopiranje ili snimanje zaslona poruke kada je aktivirana opcija nestajanja. Za starije verzije Androida i sve korisnike iOS-a, članovi grupnog chata bit će automatski obaviješteni ako bilo koji član napravi snimak zaslona poruke koja će nestati. Značajka se može primijeniti na bilo koju vrstu poruke, uključujući fotografije i naljepnice.

„Korisnici također mogu imati povjerenja u svoju sigurnost dok putem chatova komuniciraju s tvrtkama. Sve brendove koje žele imati službenu poslovnu prisutnost na Viberu ručno pregledava i odobrava Viberov tim, a brendovi su dužni prihvatiti pravila o privatnosti korisnika za komunikaciju s korisnicima. Provjereni poslovni profili dobivaju “plavu kvačicu” – znak autentičnosti koji korisnicima pokazuje da je brend pouzdan, što omogućuje transparentniju komunikaciju između korisnika i brendova. Pored toga, službeni poslovni račun može sadržavati podatke o brendu, logotipu, adresi i telefonskom broju – sve kako bi korisniku olakšalo provjeru i prepoznavanje stvarnog računa“, tvrde u Viberu.

Tijekom cijelog oktobra Viber dijeli savjete o sigurnosti putem poruka i video materijala u svojim lokalnim zajednicama kako bi educirao korisnike na koji način mogu prilagoditi i kontrolirati različite aspekte svoje privatnosti u aplikaciji, pojašnjavaju iz kompanije.

Pritom napominju kako se Viber 2020. godine pridružio kampanji #StopHateForProfit kako bi pokazao svoju trajnu podršku zaštiti korisničkih podataka te je istovremeno prekinuo i sve poslovne veze s Facebookom. O ovom je koraku, u svom najnovijem istraživanju, pisao Mozilla Foundation gdje je Viber prepoznat, s općenito pozitivnom ocjenom, kao kompanija koja kvalitetno pristupa svom radu na zaštiti privatnosti, pojašnjavaju iz Vibera.

Izvor: ictbusiness.info