Apple je danas pretrpio globalni prekid rada koji je trajao više od četiri sata, ali iz kompanije sada tvrde da su uspjeli riješiti probleme sa serverom.

Ranije danas, hiljade Appleovih korisnika prijavilo je probleme sa Apple Mapsom, Apple Musicom i nekoliko drugih aplikacija i stranica ovog tehnološkog giganta.

Prekid je bio globalan, a korisnici su imali problema širom SAD-a i Evrope.

Prema Appleovoj stranici o statusu sistema, tehnološki gigant je sada riješio probleme servera sa svim svojim uslugama.

Prethodno je potvrdio prekide koji utiču na App Store, Apple Arcade, Apple Business Manager, Apple Music, iCloud, iTunes, Apple TV i još mnogo toga.

Downdetector je također istakao probleme s drugim popularnim aplikacijama kao što su Apple Maps, iMessage i Apple Find my iPhone.

Ako kliknete na neku od zahvaćenih usluga na Appleovoj stranici System Service, sada se pojavljuje poruka koja glasi: “Korisnici su imali problem s ovom uslugom. Istražili smo i riješili ovaj problem.”

Korisnici Applea počeli su prijavljivati probleme na Downdetectoru oko 17 sati, što je izazvalo i lavinu šala na njihov račun na društvenim mrežama.

Izvor: klix.ba

Tags: