Popularna aplikacija WhatsApp dobila je novu funkciju pod nazivom Channels.
Funkcija Channels donosi drugačiju formu komuniciranja u najpopularniju chat aplikaciju na svijetu. Ova funkcija je dizajnirana za emitovanje “jedan ka mnogima” i tako da bude “privatan način za praćenje onoga što je bitno”. Channel se može uporediti s feedom na Twitteru, ali bez svih metrika i odgovora. WhatsApp je uočio da vlade, tranzitne agencije, brendovi i drugi traže novo mjesto za dijeljenje svojih važnih novosti, a svoj Channels vidi kao rješenje.
Channels je u određenoj mjeri i alat za kreatore, mjesto za one koji imaju publiku kojoj žele “slati tekstualne poruke, fotografije, klipove, naljepnice i ankete”. Kompanija ima plan da izgradi sistem plaćanja i druge usluge monetizacije u kanalima. Korisnik može pronaći kanale tako što će ih potražiti u WhatsApu ili pregledavanjem u novokeriranom direktoriju te vidjeti njihova najnovija ažuriranja u sekciji Status.
Iz WhatsAppa kažu da je privatnost ključni dio ovog novo iskustva, tako da se informacije administratora kanala ne dijele, dok aplikacija pohranjuje samo 30 dana historije kanala. Administratori čak mogu onemogućiti screenshote i prosljeđivanje sadržaja te na taj način osigurati da ono što se nalazi na kanalu tu i ostane. Međutim, nema end-to-end enkripcije, tako da se kanali tretiraju više kao razmjena poruka s preduzećimaa, koje također nisu potpuno privatne. No, iz kompanije kažu da razmišljaju o načinima šifriranja nekih kanala.
Dolazak Channelsa se očekivao jer Telegram godinama ima sličnu funkciju istog naziva, koja je namijenjena također emitovanju sadržaja na način “jedan ka mnogima”. Instagram također ima svoj Broadcast Cannels. Na ovaj način se WhatsApp pretvara brzo u nešto više od aplikacije za dopisivanje. Prethodno je uveo mogućnost povezivanja više uređaja s istim nalogom, dodao je ankete i mogućnost kupovine, promijenio sistem Statusa, poboljšao grupne chatove i još mnogo toga.
WhatsApp kreće polako s Channelsom, planira pokrenuti kanale s vodećim globalnim organizacijama te organizacijama u Kolumbiji i Singapuru te će u početku ova funkcija biti dostupna samo u pomenutim zemljama. Nakon toga će se proširiti i na druga tržišta u narednim mjesecima.